3/10/12

Thief Comic

Το ξέρω ότι σας έχω 'γράψει' ελαφρώς αλλά πραγματικά δε φταίω...Μεταξύ δουλειάς-webcomic-παραδουλειάς και επίσης καθημερινότητας, είχαμε κάποιες απώλειες...Αλλά για να μη γκρινιάζετε θα σας δείξω τι κάνω πέρα από το web-comic αυτόν τον καιρό!

Το comic ονομάζεται Τhief και είναι γραμμένο από τον Alejandro Puyana, στον οποίο με σύστησε ο Mikael Janin που είναι σχεδιαστής της DC (ω ναί!). Δεν τον γνωρίζω αλλά θα ήθελα πραγματικά να τον ευχαριστήσω για την σύσταση!

Περνάω πολύ καλά τα βράδια μου με αυτό το project και σας παρουσιάζω μια πολύ αστεία σελίδα της ιστορίας!

I know that I am quite absent lately but seriously I am out of time! In between of my work-webcomic-freelancing and of course everyday's routine, I had to put something on stand-by! But time to show you something besides the web-comic!

This comic is called Thief and is written and copyrighted by Alejandro Puyana, to whom I was recommended by Mikael Janin who is an illustrator at DC (oh yeah \m/!). I haven't ever met him but I really want to thank him for his recommendation!

So this is what I have fun after work and here I present you the page I had the most fun with!

4 comments:

H.Constantinos said...

Το είδα και στο facebook αυτό, αλλά εκεί δεν κατάλαβα ακριβώς περί τίνος πρόκειται... Like!

Angeliki said...

χεχε Δουλειά δουλειά δουλειά!

gugli said...

αγγελική, πολύ καλό!!και πολύ διαφορετικό απο αυτά που έχω δει εως τώρα στο μπλόγκ,πολυ καλη δουλειά, και μου θυμιζεί πολυ και ενα απο τα αγαπημενα μου κόμικ (το μπλακσαντ)
Μπραβο!μπραβο!:)

Angeliki said...

Thank you gugli ναι είχε κάτι ιδιαίτερο στο μυαλό του και το ακολούθησα τι να κάμνω πες μου! Δεν το ξέρω το μπλακσαντ (ντρέπομαι) Θα το τσεκάρω! Thanks!

(υ.γ:τι μαλλί λανσάρεις αυτόν τον καιρό?:PPP)