3/31/10

Να είστε πάντα καλά!

Τι καλύτερο για Πάσχα από ένα ποστ γεμάτο αγάπη!!!Ενα πολυαγαπημένο μου ζευγάρι φίλων (αν και με την νύφη οφείλω να ομολογήσω έχω περάσει πολλά περισσότερα λούκια και μη!!!) παντρεύεται τον Ιούνιο!!!

Είναι οι πρώτοι 'αγαπημένοι' μου άνθρωποι που παντρέυονται και έχω απίστευτη χαρά!!! Από τα λίγα ζευγάρια που εκτιμάω γιατί είναι μαζί πολλά χρόνια και αυτό που έχουν είναι αληθινό(και επίσης δεν χάνουν ευκαιρία όποτε συναντίομαστε να με κάνουν κουρούμπελο οπότε φανταστείτε τι έχει να γίνει το γάμο!!!)!!!


Δε θα πώ πολλά, απλά σας εύχομαι κάθε ευτυχία!!!Ειλικρινά μέσα απο την καρδία μου!!! Η επιθυμία της νύφης να φτιάξω 'κάτι' όπως μου είπε για τα προσκλητήρια, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία!!!


Τα λέμε Καλαμάτα;))))

8 comments:

GZ said...

Πολύ καλό δώρο, αν το τυπώσεις και σε μεγάλη αφίσα όπου θα συνοδεύονται και από τα "μελλοντικά παιδιά" τους, θα είναι το καλύτερο δώρο που θα λάβουν.

Άστρια said...

Κάθε ευτυχία για τους φίλους σου!

Καλή Ανάσταση!

H.Constantinos said...

Εγώ σε αυτή την περίπτωση δεν θα προτιμούσα αυτή την πλευρά την σοβαρή γιά τα προσκλητήρια, αλλά την άλλη, την τρελαμένη, την φοβερή, να πάθει το σύμπαν!!!

Mariela said...

Να τους χαίρεσαι και καλή Ανάσταση!

dodo said...

Να σού ζήσουν!

Angeliki said...

@GZ - E...as min tous tromokratisw akoma me paidia!!!Krima einai!!!hahaha

Angeliki said...

@Astria- Se efxaristw gia (oles) tis efxes!

Angeliki said...

@ H.Constantinos - Nai exeis apolito dikio alla exoun kai kalesmenous sto gamo, tous goneis tous kai an me afinan elef8eri sigoura de 8a lamvana egw prosklitirio:PPPP


@Mariela - Thanks Ali8ws!!!(pwpw fainetai vlaxia me ta greekenglish:PP)

@Dodo - Na mou zisoun!!!!




To exw ri3ei poli sta aftoviografika perimene etoimazw mini kafriles:PPP