1/30/09

Τα ασπρόμαυρα



Δανείζομαι τον τίτλο από την ευρυματικότατη Κική :)

15 comments:

Mariela said...

Πολύ δυνατά!
Ειδικά το δεύτερο...
Τεχνική??

Angeliki said...

S efxaristw Mariela!

Photoshop;)

GZ said...

Πολύ καλές δουλειές και οι δύο, αλλά προτιμώ την πρώτη. Photoshop είπες,ε; Καμιά μέρα θα εξαφανιστούν τα μολύβια!

H.Constantinos said...

Αλλο στυλ, μου αρέσει!

Kioan said...

Σου έχω πει ότι είσαι πολύ καλή, ε;

χμμμ....

εεεεε είσαι πολύ καλή, τι άλλο να πω;

kiki said...

Μπρρρρ....η 2η με φοβίζει! Τόσο ζωντανή!

Σας εμπνέω κυρία μου; Χαίρομαι!
;-)

ηλιογράφος said...

όμορφα με αυστηρό και πειθαρχημένο τρόπο όχι μόνο σε ότι αφορά το θέμα αλλά και την τεχνική!

Mariela said...

Αυτό το Φωτοσοπ, είναι το μεγάλο μου αγκάθι... όλο λέω να κάτσω να το μάθω, κι όλο δεν μπορώ...
Δεν υπάρχει βέβαια περίπτωση να αντικαταστήσω τα πινέλα μου, αλλά νομίζω πως καλό είναι να το ξέρω!

Angeliki said...

GZ distixws i eftixws nai to photoshop mas exei parei ta _wvraka...Parola afta an arxikws den 3ereis na xrisimopoieis to molivi to Photoshop den mporei na se voi8isei kapws;)

Constantine Tenk you. aplos periektikos kai katef8eian sto 8ema...Mou aresei:P

Kioanaki poio s aresei perissotero esena?Na sto typwsw afisa:P

Kiki ennoeitai oti apoteleis empnefsi!!!Kai si kai polla alla kala paidia edw girw;)


Hliografe esy eisai 'dikos' mou to koitas texnika to 8ema;)

Mariela opws proanefera den einai to photoshop tipota...Arkei na ma8eis na douleveis ligo to digitizer (eixa ri3ei poli mpineliki mexri na sini8isw) alla apa3 kai to ma8eis meta vazeis to proswpiko sou styl.Photoshop=ergaleio;)

dodo said...

Πολύ δυνατά. Άλλο ύφος, εξίσου ενδιαφέρον.

Πάντως, τα "αυτοβιογραφικά" σου παραμένουν τα αγαπημένα μου!

Jparalias ή απλά...Γιάννης said...

Καταπληκτικά, ιδιαίτερα το βλέμμα του δεύτερου είναι άκρως ρεαλιστικό (βοηθάνε προφανώς και οι σωστές σκιάσεις...)

Angeliki said...

Dodino Ναι η αλήθεια είναι ότι αυτά είναι πιο 'άγρια'! Και μένα τα αυτοβιογραφικά μ αρέσουν, αλλά μάλλον περισσότερο να τα σχεδιάζω παρά να τα ζώ!!!


Jparalias ή απλά...Γιάννης, καλως μας ήλθες, και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

Νατασα said...

Γιατί με αγριεύουν ;
Το άσπρο-μαύρο εγώ το λατρεύω!
Μάλωσε τους

Angeliki said...

Hahahah Natasa teleio to comment! Tha tous kanw nta!!!

kiki said...

:-))))