12/13/08

Real love never dies!




Πάντα ήμουν τρελαμένη φαν των αμερικανικών κόμικς. Και όταν λεω τρελαμένη εννοώ άρρωστη! 'Ασχετα με τα γούστα οφείλει ο καθένας να αποδεχθεί το γεγονός ότι έχουν πολύ δυναμισμό, και ένταση και αυτό φυσικά τους δίνει και 'ζωή'. Επειδή την είχαμε δεί αρκετό καιρό 'κουλτούρα' τα παράτησα δεν ζωγράφιζα καθόλου το συγκεκριμένο στυλ. Λίγο ιδεολογικά που άρχησαν οι διάφοροι να μου 'εξηγούν' τα κρυφά μηνύματα πίσω από τους σούπερ ήρωες (όλο μ.....ίες έλεος δηλαδή) και ντρεπόμουν να παραδεχτώ πόσο τα αγαπάω αυτά τα κομικς, ε και λίγο το ό,τι ήθελα να πειραματιστώ, τα είχα 'αφήσει'.
Πριν 2 μέρες ψάχνοντας από το pc της δουλειάς,για κάποια references στο google, έπεσα σε ένα blog ένος τυπά που ανεβάζει δουλειές αμερικανών δημιουργών. Είχε ένα Post από έναν πειρατή - αδυναμία μου- και με μάγεψε και πάλι! Δυστυχώς δεν μπορούσα να τη σώσω τη σελίδα οπότε απλά 'ξεπατίκωσα' από το νού μου ό,τι θυμόμουν. Η γκομενίτσα πάντως είναι δικής μου εμπεύσεως!!! 'Οποιος αναγνωρίσει τον χαρακτήρα Please do tell!!! Πάνω στο pc mou έχω τον 'κακό' δικό μου πειρατή να με κοιτάει και δεν μπόρεσα να κρατηθώ!!!

Ι was always a 'sick' fan of american comis. And when I say sick boy, I really mean it!!! No matter what your taste is you have to admit the fact that they are drawings full of energy and dynamics which gives it a certain 'animation' feel. For a long time I got into 'culture' so I didn't draw this style at all.. Some people started to explaining to me the 'hidden' meaning behind all these american super heroes (which is just a pile of c....p if you ask me anywayz) and I was ashamed to admit how much I love this style!!!
Two days ago at work, googling for references I came across this blog of a fella that 'collects' rough images from american style comics.It was a post with a pirate - my favourite subject-and I got enchanted!!!!!! Unfortunately I couldn't save the url, but I tried to memorise it!!! The chick is my idea though!!!Whoever recognizes the creator please do tell!!!

10 comments:

Kioan said...

Τέλεια σχέδια (όπως μας έχεις συνηθίσει δηλαδή)!!
Πολύ ωραία και η πειρατίνα σου!!!

O άλλος που έχεις σχεδιάσει μόνο το κεφάλι του κάτι μου θυμίζει... νομίζω τον είχα συναντήσει πριν μερικές μέρες να περιφέρεται στην Αθήνα ;P

kiki said...

Βρε τι έχουμε πάθει να μη μας αφήνουν να λέμε ότι μας αρέσουν τα αμερικάνικα καρτούν. Ήταν καλύτερα ο Μπόλεκ και Λόλεκ...(εσύ ήσουν αγέννητη, μη δίνεις σημασία).
Κούκλα, το 'χεις....Προχώρα. Όσο για την "γκομενίτσα" εμένα απλά μου θυμίζει το προηγούμενο άβατάρ σου :-)

Angeliki said...

Kioan twra den periferetai askopa mesa sti sakoula stin a8ina! Einai panw sto pc tis douleias:PPP

Kiki eides ti pa8ame?Na peftei logokrisia epeidi exoume sigkekrimeno gousto?Ton 3erw ton bolek kai loleK!!! lol gelasa poli me to teleftaio sou sxolio alla an eftasa na me ftiaxnw ws peiratina mallon exw provlima:PPPPPPP (to malli ftaiei:P)

dodo said...

Κάτι μού θυμίζει αυτή η φάτσα, αλλά δεν το προσδιορίζω.
Η πειρατοπούλα αξίζει δικό της πειρατικό με πενήντα κανόνια- θα τής το φτιάξεις; :-)

kiki said...

Γιατί καλέ; Μια χαρά πειρατίνα σε βρίσκω!!!

H.Constantinos said...

Τόχει πολύς κόσμος να κολλάει στην κουλτούρα, έ;;!!

Κακώς!!

(Εγώ πάντα το έλεγα ότι ο αγαπημένος μου συγγραφέας είναι ο Ζεράρ ντε Βιλλιέ!) (Διατί να το κρύψωμεν άλλωστε;)

H.Constantinos said...

Ξέχασα: Επίσης πάντα το έλεγα ότι είμαι φαν της Κατερίνας Στανίση!

Angeliki said...

Dodo an to vreis pes mou:PPP Exw kanei olous tous pi8anous sindiasmous psa3imatos sto google alla mataia:PP

Kiki 8a voulwsw mati kai 8a parw kai gatzo se ligo kairo na kikloforw katse kai 8a deis:PPP

Constantine twra mou perase i fasi tis koultouras eimai pali sta fisiologika mou o,ti na nai epipeda!!!

Stanisi eidwlo!!!Dwse pono!!!

dodo said...

Εγούγλισες εικόνες τού Captain Hook από τον Peter Pan τού Disney; ;-)

珊珊李 said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務